CLICK LIKE BUTTON, PLEASEE!

T E N T E R A K U

Saturday, September 17, 2011

14HB SEPT 2011

ASSALAMUALAIKUM UOLSSS :DD
sorry la agak lama tak update blog.
biasala berukband aku ni mcm gampang sikit.
lembab semacam jew. haha.
tapi jgn susah hati kawan, hari nin aku berjaya jugak update belogg :)

tarikh diatas tuh mmg mencipta 1001 kenangan yg takkan aku lupa?
WHY WHY WHY? sebab, kami berjaya keluar bersama2 dgn teman sebilik.
4 org oke antaranya eqmal(me), azmi, capikk, dan wira :)

act, kisahnya tak rancang pun betul2.
si capik ni beria2 nak ajak kami keluar. so, aku pun layan jelah. sebab dia ni selalu main2.
then, last last, tetiba dye ckp "weh, aku dah book kete sewa, so, apalagi? jom la MEROYAN AT LUMUTTT!!!"
kami semua tersentap sambil berfikir "ohh ALLAH, adakah hambamu ini serius? :3
lantas, kami pun bersiap sedia laaa.
bukan apa. sebab ramai jiran bilik cbr kami keluar sebilik dan tidur di luar.
so, kami sahut CABARAN itu :)

lokasi percutian yg "dirancang" ialah :
*IPOH
*JUSCO
*YIK FONG
*LUMUT 
*MARINA ISLAND/JETTY
*TELUK BATIK
mmg best la. sambil bercuti, sempat belajar memandu. hahah.
kereta viva auto, mmg senang la nak bawak kann =='
haha.
eh, cakap punya cakap. misti boring. jangan risau.
aku ada beberapa gambar untuk santapan semua terutama FARIS FIKRIE :)
MOH LE KITA TENGOK SAMA2, JENG-3x :)

yang ni, azmi dgn wira lahh. kacak2 mereka ni :)

haha, yg ni mmg best. kami bersama untuk semester satu. yg ni at waterfront lumut :)
*ILOVETHISPICTUREMUCH :D

yang ini, capikk syimir la. dye la punya rancangan semua.
*thanks bro :DD

hee, nak upload semua pic at sini mmg menyusahkn. so, korg jgn kecewa lak.
aku dah edit 25 pic dlm satu gmbr. pandai2 korg la nak tgk mcm mane oke. haha.
ENJOY GUYSS :D


SEMOGA KAMI SEBILIK SEMESTER DUA NANTI.
AMINN~~
ILOVEYOUGUYS. MUAH MUAH MUAH :D
*gay betul aku ni. KAW ADA ?
BYE-BYE :)

0 kata kau ?:

Post a Comment