CLICK LIKE BUTTON, PLEASEE!

T E N T E R A K U

Tuesday, August 30, 2011

MERDEKARAYA WEHH :)

ASSALAMUALAIKUMM,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

itu yg first aku nak cakap.
aku nak minta maaf sangat-2 if selama kita berkawan, bergosip, bergaduh, bermain dan 
sebagainya, aku telah melukakan hati korg.
maafkan aku eh ?
aku hanya manusia biasa je di muka bumi ini.
aku tahu ramai ta suka aku tapi takpe, korg akan suka at aku nanti!
HAHAHHA

second , salam kemerdekaan yg ke 54 eh ?
kalau tak silap laa, hahahha.
serentak dgn bulan syawal kan kan ?
tak tahu mcm mane nak sambut dua-2 ni. hha

third , setiap tahun, pasti ada kemeriahan suasana hari raya.
tai, tahun ni,biasa je raya aku. baju raya pun recycle yg tahun lepas-2 punya.
bukan ta cukup budget oke! just, ada family prob. hahahha
well, next year, pasti lebih meriah if umurku panjang laa.
hope kita dapat bersua di next syawal . aminnn~~

fourth, jealous sungguh tgk kawan-2 beraya sakan dgn family.
alhamdulilah. rayalah dgn penuh kegembiraan oke.
suka aku tengokk.

fifth, naek je cuti ni, 
FAKULTI SAINS KOMPUTER DAN MATEMATIK
akan mengajurkan makan malam la weehhhh, fuhhh!
tema : merdekaraya.
so, anyone have an idea what should i wear for that makan malam?
masih lagi mencari. HAHAHAH.

OKELAAA, sampai disini je eh ? 
kepada tentera blog aku ni,
selamat hari raya eh ? raya la puas-2 oke ?
take caree :DDD

*raya pertama dah bukak buku precalculus :DD

0 kata kau ?:

Post a Comment