CLICK LIKE BUTTON, PLEASEE!

T E N T E R A K U

Tuesday, June 28, 2011

SORRY :)

KORANGG DAN KORANGG,
sory sangat2 sbb ta update blog. aku tahu ramai stalker aku yg frust dgn aku.
sory la wehh, bukan tanak update. just bz dgn study (OMG) :)
baru harini aku dapat update. HEE .

kalau ikutkan hati memang aku nak cite kesah aku disini.
tapi aku malas menaip.
FYI, aku sekarang tga sebuk membuat video kelass aku.
hebad gila kan? cuba bayangkan budak matematik buat video yg bdk AD blaja.
hebad gile la wehh.

sekarang gigih mencari gambar kelas aku.
SUMPA weh, kelas aku mmg hapening gilee :D
sebab apa ? mereka ta malu2 aw.
first, aku pk kelas aku ni membosankan but after one month, 
tuhhh diaaa , mereka tunjuk belangg masingg. haha.
mmg best laa. kalau tyme lepak misti group aku plg bising (harus oulss)
haha.

nanti aku perkenalkan mereka sorg2 at sini :)
okey la , got to go baby :)
now, 01.37 AM. woahhh? morninggg :D
bye bye :)

0 kata kau ?:

Post a Comment