CLICK LIKE BUTTON, PLEASEE!

T E N T E R A K U

Friday, June 3, 2011

JALAN JALAN SAHAJA :)

03 JUNE 2011, tarikh yg membosan kan bagi aku.
kenapa kenapa ? cer cite cer cite :DD HAHA.
lepas kelas pkul 12++ , aku kuar dgn roomate aku.
pergi mana? nama pun keluar, so jalan jalan laa.

pada awalnya, nak tebus waran cek RM15++ tu,
tapi, mcm cilake at bandar u ni tade bank CIMB. mcm haramm =='
dah la perak ni panas gile. tahu tak muka aku dah hentam bagai.
nak pergi spa, jauh kot at KL. HAHA.
tapi takpe, pengalaman pergi pekan BANDAR U ni amat
menyeksakan. haha
sistem bas tak sistematik. TEKSI? batang hidung pun tak nampak.
ada je sign perkhidmatan teksi tapi harammm =='

WELL, pengalaman mengajar kita erti KEHIDUPAN.
aku berfalsafah pulak kan kan =='
oke la, tu je nak aku update. yelah, bosan kot bile on9.
so, update blog lg bagus. HAHA.
semua budak uitm ada blog oke.
so jgn nak hina aku oke.
ada yg muka legend tp hati ada taman. haha.
oke oke oke. nak stoppp!!

bye weh . ASSALAMUALAIKUM :)

2 comments:

  1. to dearest blogger...ramai je bdak2 uitm yg xde blogger dan xberminat nak wujudkan blog bagai.xyh nk beria sgt. slmat berpuase. muah2

    ReplyDelete
  2. hahaa. uitm mane budaknya tade blog? majority semua ada blog kan ? kaw je mcm dengki .hahah. btw, thanks komenggg :D

    ReplyDelete