CLICK LIKE BUTTON, PLEASEE!

T E N T E R A K U

Saturday, May 7, 2011

ALHAMDULILAH :D

SYUKURR! alhamdulilah. akhirnya, ada peluang jugak aku sambung belajar.
yelah, selepas frust menonggeng sbb matrik aku ta dapat.
tapi, upu aku dpt kan kan ?
tapi, seronok seronok jugak, tp sian at membe2 aku yg tidak berjaya.
weh, mybe rezeki kaw at tempat laen oke ? dont gve up. i trust u gurl.
so , sekarang ni sekarang ni, happy happy aja oke. (poyo lebey),
ni keputusan nya :D

 hee, seronok kan ? haha.
dan dan tengok gamba ni plak .


haha, dapat at uitm perak doe.
kos sains kuantitatif
bagi yg ta tahu kos apa tu, klik sini saja.
pastu bace elok2 oke.
papepun, aku belum decide nak pergi or tak. masih dalam dilema. adoi.
byk buat solat istiharah kan kan?
errmm.

*selamat hari ibu buat bonda saya yg saya amat cintai , saya syg mak saya dr mak awak. oke ?
i love youu makk , :)

0 kata kau ?:

Post a Comment